Zaldi eroa, nire eguneroko i(rri)parra

Inbiria diot Zaldi eroari (Patxi Huarte); inbiria diot nik sekula ez dudalako izango berak duen mundu ikuskera era hain ikaragarri, fin, sotil eta umoretsuan transmititzeko dohaia, De Rerum Natura bere komiki tiran egunero egiten duen moduan. Goizero BERRIA irekitzen dudanean, nire esku daldartiak azkar doaz erdiko orrialdeetara, nire eguneroko jenialitate-dosiaren bila. Gizon jakintsua, Txurroaren Kofradia, Sebastian artzapezpikua, The Organitation, plastilina irakaslea (geniala!)… guztiek gaurko gure errealitatea aletzen eta kritikatzen dute. Eta irrifarrea atera, gainera. Hori bai luxua! Ezin galtzekoa De Rerum Natura liburua. Mesanotxean ezinbestekoa. Elkar. 15,50 euro. Nire laneko mahaiaren aldemenean hauxe dut pegatuta.

zaldi-eroa2.jpg


  1. :-D
    ama denak berdinak dira!
    (baina ume guztiak ere bai:-D)

  2. Oso ona da bai. Begiratzen egonda negoen ea libururik bazuen edo. Orain ez dut aitzakiarik




Utzi erantzun bat

