San Valentineko maitasun istorio bat

Zurekin bizi nintzelako
Ahaztu zintudan.
Egunero ikusten zintudalako
Desagertu zinen
Nire bistatik.

Orain bakarrik bizi naizelako
Ezin zaitut ahaztu.
Inoiz ikusten ez zaitudalako
Agertzen zara beti
Nire begien aurrean.

(Pako Aristi, Gauza txikien liburua)

Asko maite dut Aintzane. Izugarri gustatzen zait bere gaztain koloreko begiak niri begira daudela ikustea. Edo bere ezpain jostariak irribarre zabala eskaintzen didatela sumatzea. Garrantzitsua sentitzen naiz oso. Garrantzitsua eta bakarra. Ez zait batere gustatzen Aintzane Andonirekin hitz egiten ikustea. Gorroto dut bere gaztain koloreko begiek hari begiratzea. Jasanezina egiten zait bere ezpainak beste bati irribarrea eskaintzea. Ahula sentitzen naiz oso. Ahula eta ezereza. Asko maite dut Aintzane, bai. Hemendik aurrera Aintzanek soilik niri begiratuko, niri egingo dit barre. Baina zer gauza arraroa; bakarrik eta hutsik sentitzen naiz. Eta ez dakit non garbitu eskua erretzen didan laban luze hau…

    Utzi erantzun bat

