Mozorro desfilea

Aurten ez naiz mozorrotuko, eta honekin badira hiru urte. Eta hori izugarri gustatzen zaidala. Horregatik, nire inauteri-monoa hobeto eramateko (eta piska bat izorratzeko, aitortu behar dut) nire txakurra mozorrotzea pentsatu dut.

bobi2onaona.jpg

Bobi 6 urte t’erdiko euskal artzai txakur eme ederra da (ikusi besterik ez dago), eta bere izena Dallas telebista serieko Bobby Ewing-etik datorkio, kulebroiko txintxoarena. Amonari izugarri gustatzen zitzaion pertsonaia hau (batez ere JR gaiztoari aurre egiten ziolako), eta geroztik etxeko txakur guztiek izena oinordetzan hartu izan dute.

Bera manipulagarria… ee, nirekin ados egongo denez, hainbat proposamen ekarri ditut berarentzat asteburu honetarako. Ea mozorroa aukeratzen laguntzen didazuen:

bobimozorrok.jpg

1. Hiru txerritxoak ipuinean lastozko etxea egin zuen txerriarena:

2. “Dog’s against the sagardotegis” aktibistarena:

3. Euskalteleko bezeroaren zerbitzuko teknikariarena:

4. Edo “txakur berdea naiz eta harro nago” iraultzailearena:

Beno, hortxe aukerak. Zure botua mezu honi erantzunez eman edota SMS idatzi 9999 zenbakira MOZORRO txerri, MOZORRO sagardotegi, MOZORRO bezero edota MOZORRO berdea jarriz. Botu gehien lortzen dituen mozorroa jantziko diot eta egingo dugun zozketaren irabazlearentzat neurrira egindako jantzi berdina oparituko diogu.

  1. :-D
    ja, ja, ja, ja!!! Sekula ez nuen horrelakorik ikusi! :-D ja, ze onak!!
    txerrientzako txakur formakorik izango dute?
    eta urdaiazpiko formakorik??
    jode! ze onak! :-D




Utzi erantzun bat

