Españako selekzioarekin

pelota.jpgBai, nik ere atzo España-Rusia saskibaloiko finala ikusi nuen, aitortzen dut. Gaztetatik jarraitzen dut kirol hau telebistaz (butakako kirolari peto-petoa naiz). 10 kankailu bizi-bizi kantxaren alde batera eta bestera ikustea atsegin dut, bai eta beraiek ibiltzen dituzten galtza motzak (!) noraino iritsiko litzaizkidaken pentsatzea ere (ezin dut ebitatu).

Eurobasquet-a nahikotxo ikusi dut eta ederki pasa ere bai. Montesen garraisiak eta esaldi-makuluak buruz ikasi ditut, Iturriagaren paridek belarriak urratu dizkidate eta bi hauen artean Epiren existentzia susmatu dut.

Eta bai, Españako selekziorekin egon naiz. Edo erdizka egon naiz, hobeto esanda. Erdizka diot, Euskal selekzioen aldekoa naizelako eta partida aurretik ereserkia jotzen zutenean katez aldatu egiten nuelako, adibidez. Eta erdizka diot azken finean, inkontzienteki Pau, Calderon, Navarro, Garbajosa, Rudy, Reyes, Mark, Mumbru eta Pepurekiko sinpatia izan dudalako.

Aitortzen dut.

    Utzi erantzun bat

