Elkar ezautuz: Diskorik kutreena

Atal berri bat irekitzea pentsatu dut. Hemendik aurrera, noizean behin burura etortzen zaizkidan galdera xelebreak botako dizkizuet, nire mixerietaz gain besteenak ere badaudela ziurtatu eta era honetan kontzientzia lasaitzeko.

Hona hemen lehena:

Zein da daukazuen (edo inoiz izan duzuen) musikarik kutreena? Lotsatzeko moduko hori, bai.

Arrazoitu erantzuna.

glennmediros1.JPG Nirea Glenn Medeiros “kantariaren” izen bereko diskoa (1987). Argi dago garai horretan nire irizpide musikalak gorroto ninduela. Kontuan hartu zirkunstantzia aringarri gisa hormonen agindupean nengoen nerabea nintzela. En fin…

  1. Nik Modern Talkinen casete bat daukat baina nire defentsan esango dut oparitu egin zidatela…

  2. Modern Talking! Nik hauen binilo bat nuen… nere defentsa Indezenten berdiña da ;p Ile luzea zutela eta, heavy talde bat izango balitz bezala oparitu zidaten. heavy heavy!

  3. Mairu

    Nik, hortik ibiliko da oraindik bueltaka, Pecosen kaseta daukat. Ez nuen erosi, lagun batek eman zidan. Berari oparitu zioten eta ez zitzaion gustatu. Beraz, niri pasatu zidan.
    Je,je.
    Pentsatzeaz bakarrik gorritzen naiz.




Utzi erantzun bat

