Marlango, itxaron behar

marlango-itxaron-behar.jpgIzugarrizko gogoa nuen gaur Marlango entzuteko. Beroketa moduan, azken bi egunetan beraien disko guztiak pare bat aldiz entzun ditut eta aurrez gozatzen ari nintzen gaur arratsaldekoaz pentsatzen.

i emek deitu didan arte. “Ez zara enteratu?” “Ez, zer gertatzen da?” “Kontzertua bertan behera geratu da. Leornor gaixo dago”. Beraien web gunera sartu naiz eta halaxe da, Leonor gaixoak ” faringoamigdalitis pultacea aguda” dauka eta ohean omen dago 39 graduko sukarrarekin.

Ba hori, gogoarekin geratzen naizela martxoaren 30era arte. Baina itxarongo dut, merezi du eta.

  1. Sentitzen dut ba. Ea sarrerak beste baterako balio dizuen behintzat.

  2. Bai, bai; ez omen da arazorik egongo sarrerekin. Eskerrak!




Utzi erantzun bat

