Human behavior

human-behavior.jpgAtzo gure gizartean gizakien artean existitzen den harreman konplexu bezain kitzikagarria bizitzeko aukera izan nuen berriro: portaleko bilera.

Badakit batzuk hitz hauek entzunda zirrara beldurgarria nabarituko dutela bizkarrezurretik gora. Baina zer esango dizuet ba, niri horrelako egoerek izugarrizko jakinmina pizten didate. La2 kateko Ñu-en amaigabeko ibilbidearen antzera, liluratu egiten nau human behavior-ak (hori eta pixka bat masoka naizela, aitortzen dut).

Oraingo honetan urteko kontuen berri eman behar zen, eta horretaz gain, administradore berria aukeratu behar zen. Kontuekin ez zen inolako arazorik izan (ufa!), baina administrazioaren aldaketaren unean aizkorakadaz puskatu zitekeen tentsioa sortu zen. Bukaezineko minutua pasata, eta Clint Eastwood parregarri geratzeko moduko begirada gurutzada andanaren ondotik, ez nuen beste aukerarik izan; nik hartu dut kargu berria eta lehen egitekoa: portaleko bonbila aldatzea.

Ez, ez errukitu nigatik. Lortu dut lan zikina egingo duen brigada. Nire gain paper kontuak geratzen dira, eta beno, ba ikasteko asmoz nator.

Ez banaiz bueltatzen, ez egin nigarrik.

  1. ua, ze marroia! orain dela 2 urte izan nintzen ni eta badakit gutxi gora behera zer den guzti hori…
    benetan tia, la has cagao!
    :-)

  2. Erruki bitez nitaz!! ;-P




Utzi erantzun bat

