Hegal egiten

hegal-egiten.jpgDenbora asko nengoen mp3an musika berdina nuela. Kanten zerrendari astinaldi bat emateko asmoz pentsatzen aritu nintzen ea zer nahi nuen sartu, eta segituan etorri zitzaidan kapritxoa: Itoizen zuzenekoa, “Eremuko dunen atzetik nabil“.  Beti izan da nire diska kuttunetakoa, baina kasetetik CDra eta gero mp3rako bideko linboan galduta zegoen. Lanerako bidean etorri naiz harribitxi hau entzuten, izugarrizko “subidoiarekin”.

Hegal egiten.

  1. Diska hori ez da gehien gustatzen zaidana, baina ongi dago. Begira kasualitatea, atzo hasi naiz Itoizen materiala biltzen Tumblr blog batean, bere izena garbia da: Itoiz. Betetzen jarraituko dut, pixkanaka.

    Badakizu laster beteko dituela 30 urte Itoizen lehenengo diskak?

  2. Ba egia esan ez nekien urteurrenarena. Zerbait egin beharko da, ezta? Bloga fenomeno etortzen zait.

  3. jo! denbora da entzun ez dudala!
    hor egongo da binoloa hautsa jaten amaren etxean…
    diska honekin ezagutu nuen nik Itoiz, gaztetxoegia bainintzen beraien gorenean ezagutzeko…




Utzi erantzun bat

